Tweede week - Reisverslag uit Arapongas, Brazilië van Shoudely Windt - WaarBenJij.nu Tweede week - Reisverslag uit Arapongas, Brazilië van Shoudely Windt - WaarBenJij.nu

Tweede week

Door: Shoudely de Windt

Blijf op de hoogte en volg Shoudely

14 September 2014 | Brazilië, Arapongas

Alweer mijn tweede reisverslag.

Het is nog een hele opgaaf om alles terug te halen, de tijd gaat namelijk heel snel en het lijkt allemaal alweer zo lang geleden.

Afgelopen zondag was mijn eerste vrije dag hier. Ik ben toen samen met Amanda en Massimo naar de stad gelopen. Van te voren werd ons nog gezegd dat we gek zijn en dat we dat echt niet moesten doen omdat het super ver is (daarnaast zat het weer ook tegen). Maar Massimo zei dat het allemaal wel prima was en dat het best goed aan te lopen is. Dus toch maar gaan lopen naar het centrum..... Na een uur door de modder en een half uur door de stad uiteindelijk bij ons vaste restaurantje Chik aangekomen, hier wel weer heerlijk gegeten en lekker een milkshake op. Maar helaas na het eten ook weer hetzelfde stuk terug.... achteraf bleek het zwaarder te zijn omdat ik al heel de week al ziek was en het weer tegen zat. De dag erna was ik weer zieker als de week ervoor, denk dat het lopen hier een handje bij heeft geholpen.

Op maandag mijn eerste kantoor dag met Mario, dit ging niet zoals gepland, heel de dag veel hoesten en heel moe. Uiteindelijk niet veel kunnen doen, wel foto's gemaakt van het gehele terrein en van de training, daarna vroeg gaan slapen. Dinsdag ook meteen uitgeslapen en met tegenzin naar het ziekenhuis want ik was inmiddels al een week ziek en het werd maar erger. Gelukkig was Leo mee om te vertalen want ook in het ziekenhuis spreken ze geen engels. Na een tijdje wachten werd ik naar een ander hal gestuurd om daar met nog meer zieke mensen te wachten, dit vond ik echt niks. Nadat iedereen geweest was mocht ik eindelijk naar binnen, een lege kamer waar ze een paar kleine testjes deed, zei dat ik bronchitis had en toen weer naar buiten mocht. Meteen medicijnen gekregen welke in 3 keer per dag moet slikken en een mix van vloeistoffen welke in twee keer per dag moet inademen en dit voor de komende 3 dagen.

Het is dus de bedoeling dat ik deze week rust neem zodat ik goed opknap. Helaas ging dit woensdag moeilijk want Andre (de zoon van de trainer Lierte) werd 11 dus ben ik daar naartoe gegaan met Leo, Amanda en Massimo. Was een gezellige avond met lekkere Braziliaanse hapjes.

Donderdag en vrijdag wel goed kunnen uitrusten en veel geslapen de hele dag, maar ook 's avonds weer richting de stad om een ijsje te eten natuurlijk :)
Zaterdag hadden we weer twee wedstrijden, deze keer allebei thuis dus dat scheelt weer een hele reis. helaas 1 verloren maar wat kunnen die jongens goed voetballen zeg!!
Zondag lekker uitgerust heel de dag. Alleen nog een beetje gesport in ons sportzaaltje en daarna voor het eerst het zwembad in gedoken, vond het nu wel tijd dat ook ik er een keer inging en de jongens hadden het me ook al heel de week gevraagd dus moest wel. Was wel even koud, maar na een beetje wennen was het heerlijk (ga ik snel weer doen).

Nou dit was mijn week alweer, op naar de volgende!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Brazilië, Arapongas

Stage Brasil

.

Recente Reisverslagen:

14 September 2014

Tweede week

07 September 2014

Het begin
Shoudely

Actief sinds 31 Aug. 2014
Verslag gelezen: 760
Totaal aantal bezoekers 2726

Voorgaande reizen:

01 September 2014 - 26 Februari 2015

Stage Brasil

Landen bezocht: